• وبلاگ : فراق
  • يادداشت : به کجا مي رويم ما...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    اين حرفارو ول کن بيا کارت دارم!
    بسمه الرب
    نظر سنجي براي طرحي در دست اجرا
    لطفا نظرت رو بگو
    يا علي

    + رضا 
    قالب تو مبارک عمو صالح
    پاسخ

    مرسي! دعا کن چرخش بچرخه :)
    + Ms 
    سلام/ برو بينيم بابا
    دقت کن جوان!
    به خريتت بگو گدا بازي درنياره، بگو اجازه بده تا بيشتر ببيني ديگه شما که تا خود سال تحويل نشستي ديدي اگه اجازه نمي داد چي مي شد، هه
    ولي جداي از شوخي باهات موافقم! بابا راست مي گم باور کن.. گفتم بذار حالتو بگيرم تا حواست باشه با کي طرفي..
    معلومه ديگه.. با مامور مخصوص حاکم بزرگ.. البته چون فعلا بحث مصداقي نداريم درباره ي حاکم بزرگ صحبت نمي کنيم!
    بابا به ملت گير نده، بنده به عنوان نماينده ي تام الاختيار خدا در اين محله و تمامي محله ها به شما مي گم برو حالتو بکن!! اما مراقب باش اسراف نکني البته من نمي گم حرفات اشتباهه ها، يه جورايي هم تو درست مي گي هم اونا مي دوني يه چند وقته به اين نتيجه رسيدم پلوراليسم چقدر خوبه!! نه نه! اصلا کاري ندارم خوبه يا بده، اين مهمه که جواب مي ده.. نه دردسراي اومانيسمو داره، و نه سختي هاي تئوئيسم!! هي شعار مي دن ميگن: اوباما، يا با اونا يا با ما!! آخه اين چه حرفيه؟! اين مرزهاي الکي رو برداريد، مثل آقاي فرهادي، هم با اوناست هم با ما، يا آقاي خاتمي، هم با اوناست هم با ما.. خب عزيزم مخاطب اين تلفزيون که فقط شوما نيستي! عده اي سياهند، عده اي سفيد، و طيفي در اين ميان خاکستري.. بگذاريد رنگين کمان سليقه ها پابرجا باشد! زنده باد پلوراليسم.. زنده باد آزادي..

    حالا بگذريم.. خودت چطوري؟
    پاسخ

    به مرحمت نظر حضرت عالي، عالي:)
    + رضا 
    سلام
    اولا در مورد اينکه گفتي امام نزديک ترين روش رو به اسلام معرفي کرد فکر کنم اصلا بايد از يک بعد ديگه نگاه کرد . اينکه امام داشت دنبال قالبي مي گشت که بتواند اسلام را در ان پياده کند و ان جمهوري بود و هيچ تعصبي هم روي ان نداريم . مثلا ممکن است در شرايط فعلي پارلماني بيشتر به درد ما بخورد .
    در مورد صدا و سيما خيلي سخت است . خيلي حرفها هست . يه عده اصلا مي گويند که اين تلويزيون کلا کلا مشکل دار است و شما ميخواين از اون استفاده ي اسلامي کنيد که ممکن نيست . عده اي اون رو ظرف مي دونن که مي شه هر مظروفي توش ريخت . حالا اين بحث پيش مي اد که اين تلويريون بايد مردم رو جذب کنه . مثلا در موضوع موسيقي امام مخالف جدي موسيقي در صدا و سيما به هر نحو بود. !! اين موضوع الان براي من هضمش خيلي سخت است که صدا و سيماي بدون موسيقي بتواند مردم رو جذب کند .
    ولي غير از اين شيوه ي مديريت کردن هم هست . مهم است واقعا . تا پارسال لحظه ي سال تحويل و دقايق قبل از ان يک شبکه کاملا مشهد و نشون مي داد که ادم پاش عشق بازي مي کرد ولي امسال فقط خود لحظش يک شبکه بود که اونم نصف تصويرش مشهد بو دو نصف ديگش مجري در پارک نوروز که سال تحويل شد اهنگ شروع کرد به زده شدن و گند خوردن در حال معنوي و .....
    بايد برنامه ريزي کرد براي سالهاي اينده . فکر نکنم اين کار الان بشه . امام صدا و سيما را دانشگاه خوانده . خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي کار از صدا و سيما بر مي ايد . خيلي .
    پاسخ

    موافقم که بدون موسيقي يه جمعي که تعدادشونم کم نيست دفع ميشن ولي ابتکار کافه ترانه کشته منو.//چند ساعت پشت سر هم يه سري آدم که ... نشستن تو يه کافه و ترانه به خورد مردم ميدن که چي، جذب شن؟؟؟// بابا قبلانا يه جمله اي بود که مي گفت اگه مي خواي چيزي رو خراب کني بد ازش دفاع کن!!//نا سلامتي شبکه اسلاميه به خدا...


    سلام عليکم

    ضمن عرض تبريک سال نو عرض شود که مشکل صدا و سيماي ما مشکل جامعه ي ماست ، توضيح اينکه ما هنوز پا در هوا هستيم که همرنگ دنيا شويم ؟ يا انقلاب کرديم که براي دنيا هم الگو شويم ، پس زياد به صدا و سيما نمي توان سخت گرفت ! آنهم وقتي اينهمه کانال هاي خارجي در دسترس است و همين برنامه هاي فعلي صداو سيما هم چندان مشتري ندارد !

    بنده فکر مي کنم ما آنجا دچار اين مشکل شديم که بعد دولت بختيار شاه آمديم دولت جايگزين کرديم در حاليکه شهر و ديار ما داشت ميچرخيد و مساجد ما مثل مسجد النبي مدينه ي پيامبر مملکت را در دست داشت و ما آمديم بازهم داديمش بدست دولت !

    خب نميشود از جامعه ي مدني غربي انتظار داشت مثل مدينة النبي عمل کند ، خلاصه اينکه ما مشکل تعليمات اجتماعي داريم که هنوز که هنوزه بشکل غربيست

    پاسخ

    سلام و ممنون.// چون در اسلام شکلي براي حکومت تعريف نشده و اصولا حکومت داري يک کار عقلايي است من فکر مي کنم امام خميني (ره) آمدند و نحوه حکومت هاي دنيا را مورد مطالعه قرار دادند آنگاه آن را که نزديک تر به نظر اسلام بود(يعني جمهوري) انتخاب کردند و به قانون گذاران گوشزد شد که قوانيني که براي پيشبرد جامعه قرار داده مي شود نبايد با اسلام در تعارض باشد و اين شد جمهوري اسلامي و اين کاري است که براي ما حجيت دارد و مي توانيم آن دنيا براي خدا توضيح بدهيم.//اما در خصوص صدا و سيما من هم موافقم که بايد آدم ها را جذب کرد ولي نه به هر روشي!!!
    + سجاد 
    شادماني همه جا پشت در است
    در گشودن هنر است
    زنده باد فاميل دور
    پاسخ

    زنده باد:)
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 6 فروردين 91 نوشته (به کجا مي رويم ما...) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    thanks